Beste klant van Stovrr,

De verspreiding van het coronavirus (COVID-19) baart ook ons bij Stovrr zorgen en heeft een impact op eenieders leven. Het hele Stovrr-team en hun partners doen dag en nacht hun uiterste best om er in deze uitzonderlijke situatie er voor te zorgen dat we de gebruikelijke hoge kwaliteit en dienstverlening nakomen.

Uiteraard staat in de huidige situatie naast het welzijn van onze klanten ook de gezondheid van onze medewerkers voorop. We hebben uitgebreide beschermende maatregelen genomen in onze kantoren en logistieke centra om de verspreiding van het coronavirus te vertragen. Tegelijkertijd werken we er hard aan om ervoor te zorgen dat jouw bestelling betrouwbaar en veilig aankomt. Houdt er ook rekening mee dat onze pakketdiensten ook vertraging kunnen oplopen door deze omstandigheden en toename van bestellingen die online gebeuren.

Dank voor jullie begrip en hou het gezond en veilig!

Onderstaand vindt u een aantal vragen die veel gesteld worden door onze afnemers…

Huidige levertijden en beschikbaarheid.

Actuele levertijden Ooni ovens en accessoires

Hieronder vind je de meest actuele bij ons bekende levertijden voor de Ooni Ovens. Deze pagina wordt dagelijks ge-update en bevat de meest actuele en meest accurate informatie. Een losse email naar ons sturen geeft geen andere informatie dan welke je hieronder vindt.

Je kunt jezelf aanmelden zodat je een email krijgt op het moment dat ze binnen komen. Houd er rekening mee dat de vraag op dit moment dusdanig hoog is dat we voor sommige ovens niet kunnen garanderen dat er voldoende zijn. De enige manier om zeker te zijn van een oven is door hem te bestellen. Wij doen dit niet om onze verkoop te boosten maar om het eerlijk en werkbaar te houden voor iedereen.

Op de hoogte gehouden worden kan via een email naar: Levering@stovrr.nl vergeet hierbij niet aan te geven welke Ooni oven je graag wil hebben.

Houd er ook rekening mee dat wij alleen maar complete bestellingen uitleveren. Houd hier rekening mee met bestellen!

Laatste update gedaan op 01/12/2021 om 13:15

Jullie levertijden verschillen van die van Ooni zelf.

Dat klopt. Omdat wij in het begin van het seizoen in hebben gekocht is er ons een bepaalde hoeveelheid ovens toegewezen. Deze worden vooralsnog gewoon geleverd aan ons. Daarmee kunnen wij in sommige gevallen bijvoorbeeld ovens leveren in oktober welke bij Ooni op levertijd november staan.

Ik heb niet alle bestelde producten ontvangen?

Het kan zijn dat jouw bestelling nog niet compleet is afgeleverd.
Wanneer jouw bestelling bestaat uit meerdere pakketten dan kan het zo zijn dat PostNL deze op verschillende momenten aan je aanbied. In de verzendbevestiging die je van ons hebt ontvangen vind je de link naar de Track & Trace gegevens. Hier kun je zien of en wanneer er nog een pakket word afgeleverd.
Mocht je nog vragen hebben over jou bestelling dan kun je altijd een email sturen naar Levering@stovrr.nl

http://www.PostNL.nl

Levering en verzending

Als ik vandaag bestel wanneer word er dan geleverd?

Alle bestellingen die op werkdagen voor 20:00 besteld worden worden dezelfde dag nog meegegeven aan PostNL en DHL. In de meeste gevallen heb je ze dan de volgende werkdag in huis. Zelfs in België.

Met welke vervoerder versturen jullie jullie paketten?

Wij versturen al onze paketten in de Benelux standaard met PostNL & DHL.

Ik heb een bestelling gedaan maar nog geen track and trace code ontvangen.

De email met de Track & Trace code ontvang je zodra het pakketje is opgehaald door de vervoerder. Dit is op werkdagen dus na 20:00. Mocht je hem niet ontvangen hebben neem dan gerust contact met ons op.

Afhalen

Je kan ook je Ooni oven en accessoires ook afhalen in Heeze. Graag even iets te laten weten zodat ik zeker aanwezig ben.

Let op! Ik heb geen winkel maar wel alles op voorraad. Graag geef ik je de uitleg over de Ooni oven.

Betaling

Welke betalingsmogelijkheden accepteren jullie?

Retourneren

Kan ik mijn bestelling retourneren?

Ja dat kan tot 30 dagen na aankoop. Neem even contact met ons op zodat we jouw retour voor kunnen bereiden.